قیمت آسانسور خانگی دو نفره

خانه    بلاگ    قیمت آسانسور خانگی دو نفره

رفت و آمد و تردد بین طبقات یک ساختمان چند طبقه کاری است که هر روز انجام می شود به همین دلیل بدون آسانسور خانگی می تواند آسیب هایی به بدن ما وارد کند. اگر شما نیز می خواهید با قیمت آسانسور خانگی دو نفره آشنا شوید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با اسکاد لیفت همراه شوید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

تعریف آسانسور خانگی

آسانسور ها انواع مختلفی دارند. یکی از پر کاربرد ترین آن ها، آسانسور خانگی نام دارد. طراحی این نوع آسانسور ها به گونه ای است که می تواند یک تا چند نفر را بین طبقات مختلف یک ساختمان جا به جا نماید. در اغلب موارد از این آسانسور برای ساختمان های ۲ تا ۶ طبقه استفاده می شود. استفاده از آسانسور های خانگی رفت و آمد ساکنین ساختمان را راحت تر می کند و در صورتی که از قطعات با کیفیت ساخته شده باشد و سرویس های دوره ای آن به دقت انجام شده باشد می تواند تا سال های زیادی به فعالیت خود ادامه دهد.

آسانسور خانگی دو نفره چیست؟


یکی از انواع آسانسور ها که در ساختمان های مسکونی استفاده می شود، آسانسور خانگی دو نفره است. همانطور که از نامش مشخص است، ظرفیت این نوع آسانسور کم است و نمی تواند در هر حرکت، تعداد زیادی مسافر را جا به جا کند. این مدل آسانسور ها در اشکال مختلف و کابین آن از جنس های مختلفی مانند شیشه، استیل و پی وی سی ساخته می شود.

ابعاد آسانسور خانگی دو نفره


در مقایسه با سایر آسانسور ها، آسانسور های خانگی دو نفره ابعاد کوچکی دارند. شما برای نصب این مدل آسانسور به فضایی در حدود ۶۵ تا ۷۰ سانتی متر احتیاج دارید. برای نصب آسانسور خانگی دو نفره نیازی نیست بخشی از ساختمان را تخریب کنید و به راحتی می توانید آن را در ساختمان های ۲ تا ۴ طبقه نصب نمایید بدون آن که هزینه های مربوط به تخریب ساختمان را متحمل شوید.

قیمت آسانسور خانگی دو نفره


قیمت آسانسور خانگی دو نفره به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند نوع موتور و قدرت آسانسور، ابعاد آن، جنس کابین آسانسور، یراق آلاتی که در آن استفاده شده و … با در نظر گرفتن تمامی این موارد قیمت نهایی آسانسور خانگی دو نفره تعیین می شود. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت این مدل آسانسور با کارشناسان ما در اسکاد لیفت تماس بگیرید و راهنمایی های بیشتر را دریافت کنید.

نحوه کار آسانسور خانگی دو نفره چگونه است؟

به طور معمول آسانسور های خانگی دو نفره از نوع هیدرولیکی هستند. نحوه عملکرد آن به این صورت است که در زمان تامین برق مورد نیاز برای حرکت این مدل آسانسور، روغن مورد نیاز به کمک شیر برقی وارد جک می شود. بعد از آن که روغن وارد جک شد، آسانسور به آرامی و نرمی شروع به حرکت می کند.

فشار روغن وارد شده به جک باعث می شود آسانسور به طرف بالا حرکت کند و در زمان حرکت آسانسور به طرف پایین و یا خاموش شدن آن، روغن موجود در جک تخلیه می شود و در نتیجه آسانسور خیلی آرام به سمت پایین حرکت خواهد کرد.

مهم ترین انواع آسانسور خانگی دو نفره


آسانسور خانگی دو نفره با توجه به سبک و نحوه قدرت گیری دارای انواع مختلفی است که در ادامه مهم ترین آن ها را نام می بریم.

• آسانسور کابلی هیدرولیکی


یکی از آسانسور هایی که در ساختمان های مسکونی استفاده می شوند، آسانسور کابلی هیدرولیکی نام دارد. این مدل آسانسور با کمک کابل حرکت می کند و ممکن است طی سال ها استفاده از آن، کابل ها دچار فرسودگی شوند. به همین دلیل هر ۵ سال یکبار بهتر است آن ها را تعویض نمایید. آسانسور های کابلی هیدرولیکی بر اساس فضایی که در اختیار دارید طراحی می شوند و از نظر اقتصادی در مقایسه با سایر انواع آسانسور بصرفه اند.

• آسانسور کابلی بدون هیدرولیک


این مدل آسانسور های خانگی دو نفره انعطاف پذیری زیادی دارند و خیلی راحت می توان آن ها را در جایی از ساختمان، نصب کرد. این آسانسور نیاز به دیوار نگه دارنده و سیستم هیدرولیکی ندارد و به کمک موتور و کابل کششی که در قسمت بالای آن قرار دارد، حرکت می کند.

• آسانسور زنجیری


یکی دیگر از آسانسور های رایج در ساختمان های مسکونی، آسانسور زنجیری نام دارد که به جای استفاده از کابل، با کمک زنجیر کابین خود را حرکت می دهد. همین مسئله باعث می شود عمر آسانسور بالا برود و دیگر نیازی نباشد چند سال یکبار کابل آسانسور را تعویض کرد زیرا زنجیر مقاومت بیشتری نسبت به کابل دارد.

 

• آسانسور هیدرولیکی


آسانسور های هیدرولیکی با کمک فشار نوعی روغن یا مایع کابین خود را به حرکت در می آورند. نصب آن نیازی به فضای زیادی ندارد و حرکت آن نرم تر و بی سر و صدا تر از انواع دیگر می باشد اما باید به صورت دوره ای و مرتب سرویس شود.

 

آسانسور خانگی دو نفره چه مزایایی دارد؟

استفاده از آسانسور خانگی دو نفره می تواند مزایای زیادی برای ساکنین یک ساختمان مسکونی داشته باشد که در ادامه برخی از آن ها را نام می بریم.

 

• این مدل آسانسور ظاهری زیبا و مدرن دارد.
• سرعت زیادی برای جا به جایی بین چند طبقه محدود دارد.
• امنیت بالایی دارد.
• افراد معلول و دچار مشکلات حرکتی می توانند با کمک آن مستقلانه بین طبقات ساختمان جا به جا شوند.
• سر و صدای کمی دارد.
• حرکت آن نرم و روان است.
• طرح ها و مدل های متنوعی دارد در نتیجه متناسب با سبک دکوراسیون منزل می توان آن را سفارش داد.
• استفاده از آسانسور خانگی علاوه بر افزایش راحتی تردد بین طبقات، بر قیمت ملک نیز می افزاید.

آسانسور خانگی دو نفره را از کجا تهیه کنیم؟


همانطور که گفتیم آسانسور خانگی دو نفره یکی از انواع آسانسور است که برای راحتی و رفاه حال ساکنین یک ساختمان ۲ تا ۴ طبقه طراحی و نصب می شود. انتخاب یک آسانسور عالی بسیار مهم است به همین دلیل باید از مراکز معتبر تهیه شود تا از نظر ایمنی و تجهیزات با کیفیت اطمینان حاصل شود. مجموعه ما یعنی اسکاد لیفت با تیم متخصص و مجربی که دارد همواره سعی می کند بهترین مدل های آسانسور خانگی دو نفره را برای شما عزیزان طراحی کند.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید مدل مورد نظرتان را سفارش دهید و بقیه مراحل را به ما بسپارید و در مدت زمان اندکی، در ساختمان خود صاحب یک آسانسور با کیفیت شوید و ترددی راحت و بی دغدغه را تجربه نمایید.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان